Followers

Wednesday, April 25, 2012

Couple? bahaya ke?






Hai anda semua. . Buat pembaca blog saya. .Terima kasih sebab sudi menerjah blog saya. . Hari ini saya nak cerita tentang "COUPLE" . . huh. . Kenapa couple itu tak boleh ke?Couple itu boleh menganggu anda semua ke?
Saya rasa tidak pun sebab bagi saya couple itu mengajar kita sesuatu perkara
Hah anda semua kalau pendapat anda semua lain never mind. . Contohnya bila kita couple kita akan belajar untuk sayang seseorang dan belajar untuk menghargai seseorang.TAPI YANG PENTING INGAT!cOuPle iTu aDa BaTaSNyA TaW!

   Anda semua juga boleh anggap couple itu sebagai pembakar semangat anda semua taw.Contohnya jika anda couple dengan seseorang,anda semua mestilah bersaing antara satu sama lain .Kan itu adalah persaingan yang sihat.Selamat malam anda semua. . . dada~


Terima kasih kerana sudi membaca~

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum~Sila
tinggalkan komen anda~
SATU pun jadilah~