Followers

Friday, July 13, 2012

Cik Puan Muda Iqa ni nak jadi Dentist????



Assalamualaikumm,,
Peace ^_^

Haiiiiii.....







Tadi duduk dengan kawan-kawan dekat sekolah ....Saje je tanya pasal cita-cita mereka...Mula-mula tanya lah lah kita seorang ni...


Me:Nanti kau dah besar nak jadi apa??
Mrs F                :Aku???Nak jadi pramugari kot...Entah lah ..
Me                    :Kau pula nak jadi apa Mrs. T???
Mrs T                :Cita-cita aku ????Nak kawain lah...
Me                    :Hai jauh nye melencong...Gatal ea...
Mrs T                :Mana ada...Aku nak jadi pilot??
Me                    :tu kan kerja orang lelaki...Kau tak ada kerja lain ke???
Mrs T                :Biar lah aku suka kerja lasak...
Me                    :Kata nak kahwin cari lah kerja yang lembut sikit...Nanti tak ada siapa nak..hehehe.,,.\
Mrs T                :apa-apa je lah...
Mrs T & Mrs F :Kau pula nak jadi apa sibuk tanya hal orang???
Me                 :Aku nak jadi dentist...Comel lah kerja tu aku suka....Nanti dapat buatkan gigi palsu ibu dengan ayah aku  ..Tak payah nak susah-susah tempah..hehehe


Macam-macamlah Cik Puan Muda Iqa  ni~

Terima kasih kerana sudi membaca~

2 comments:

  1. uish.. mencabar sebenarnya kerja tu.. nak menghadap taik2 gigi orang, bau2 busuk mulut orang.. mampu ke??hehehe :P

    ReplyDelete

Assalammualaikum~Sila
tinggalkan komen anda~
SATU pun jadilah~